Video 22 Jul 1,999 notes

(Source: tiranicus)

Text 22 Jul 71 notes

blacksupervillain:

if cats didn’t have butt holes they’d be so aesthetically pleasing

Photo 22 Jul 1,235,456 notes jebadia451:

swiggityswagurfab:






This guy would survive a horror movie.

This guy would survive a horror movie.

Every single time this comes up on my dash it gets funnier. Like I just fell of of my bed from laughing so hard

He hit him with a lamp. 

I love his freedom pants.

im crying omg


He just throws the printer out the window…

jebadia451:

swiggityswagurfab:


This guy would survive a horror movie.

This guy would survive a horror movie.

Every single time this comes up on my dash it gets funnier. Like I just fell of of my bed from laughing so hard

He hit him with a lamp.

I love his freedom pants.

im crying omg

He just throws the printer out the window…

Video 22 Jul 1,374 notes
Video 22 Jul 354 notes

micdotcom:

Brazilian man Jose Aguinelo dos Santos may in fact be the oldest person on Earth

126 years old. That’s how old Brazilian man Jose Aguinelo dos Santos is, according to a birth certificate showing he was born on July 7, 1888, around 13 years after the American Civil War ended and two months after slavery was outlawed in Brazil.

His habit that makes this so unlikely | Follow micdotcom

Video 22 Jul 310,384 notes

(Source: darkpathos)

Video 22 Jul 695 notes

zebablah:

apocalypsecanceled:

TODAY’S SPECIAL (2009)

CACKLING

Video 22 Jul 105 notes

dancinginyourhead:

all the angles of this bedroom, jesus! some of these are there not because i look good, but because they bring good memories

tagged by the gorgeous essenangstessen

The tag is to post 6 selfies of yourself that you really like. And I tag bateapoeira, nostomaniac , ffunkkya, littlesmuck, aghartababy, forgottencityiram, grinningsouls, yunik, pues-osea, ticbysummaryofloveandhate, nuiito, biolafromlagos, conelradstation, creativeoutletsandworks, oxfordsandafros, ard-al-burtuqal, savanna, atributos, walelua, akuavaughan, dajvebikinus, french-loner, adorntheimperious, midsummersnightdreamxs, overtherhone, technopal2000, thevisualboard, wecanstayfriends, amultitudeintransportsofjoy, foxhart, canisminoris
and anyone else feeling like doing it, i wouldn’t mind seeing all your pretty faces times 6!!!!

Thanks but y’all don’t need to see my face on here.

Audio 22 Jul 11,036 notes

teddythemonster:

shantrinas:

harleylovegood:

thegoldinmypocket:

theogblackjesus:

shookonespt2:

mftn:

theogblackjesus:

my niggaaaaaaaaaa

oh my god

this nigga Manson finessin’ bruh

Yoooooo this is the best shit ever. lol You can tell Gucci was so happy doing this song, you can hear it in his voice he was looking at Marilyn like

NEVER FORGET!!! I still got this shit on my phone breh

OMG traceyvalo WTF 


I’m a ride out with this

Played 317,803 times. via Monster of Delights.
Photo 21 Jul 2,249 notes
Text 20 Jul 92,007 notes
via *Joke*.
Photo 20 Jul 16,122 notes salt4life:

If this isn’t the most awesome thing you’ll see on your dash today then..
i just don’t know anymore.

salt4life:

If this isn’t the most awesome thing you’ll see on your dash today then..

i just don’t know anymore.

via 21. Chef..
Text 20 Jul

I’m not here for “uncles” or “family” that only come here when there’s something to eat.

I don’t even know their names but they know mine.

Text 20 Jul 2 notes

I’ve been watching documentaries about neo nazis and boneheads in Europe since Friday, and I have to say it’s really scary but at the same time I need to know what’s happening here.

Hmm also I’m pretty sure boneheads will be back in Paris. I don’t know if there gonna be as many as in the 70/80s but still, I saw some of them in the city center a few weeks ago and it isn’t really normal.

Text 20 Jul

People send 4 texts in a row just to ask only ONE thing. I hate this texting thing, people are too dumb


Design crafted by Prashanth Kamalakanthan. Powered by Tumblr.